активізація творчої професійної діяльності педагогів;
підвищення відповідальності за результати роботи;
оцінка особистісних якостей;
визначення рівня якості виконання педагогами посадових обов'язків, зазначених:
професійно-кваліфікаційних характеристиках, нормативно-правових документах;
забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.
Основні принципи атестації:
демократизму;
загальності;
всебічності;
систематичності;
колегіальності;
доступності та гласності;
безперервної освіти і самовдосконалення;
морального і матеріального заохочення.
*Чи реалізує і модернізує зміст, форми, методи та засоби навчально-виховного процесу з огляду на нові завдання, що стоять перед дошкільним закладом;
*Чи розробляє нові підходи до ігрової та навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку у світлі діючих програм;
*Чи наявний перспективний педагогічний досвід, досвід активізації дитячої творчості;
*Чи здійснює педагог постійний самоаналіз і самооцінку праці;чи здатний швидко пов'язувати нові знання з уже здобутими, вчасно позбуватися упереджень; чи наявна у педагога внутрішня духовна потреба у перебудові, у здатності до творчого освітньо-виховного процесу;
*Чи займається дослідницькою, інноваційною діяльністю і творчим узагальненням своєї праці;
*Чи вміє не протистояти нововведенням, не шкодувати зусиль і додаткового часу на переучування, пристосування до нової ситуації;
*Чи втілює у практику роботи принципи педагогіки співробітництва, партнерства;
*Чи може науково обґрунтувати вибір дій у конкретній педагогічній ситуації;
*Чи спроможний оригінально конструювати педагогічний процес, володіти мистецтвом і наукою співчуття чи готовий до співтворчості як вершинної точки спільності дорослого й дитини.
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИХОВАТЕЛЯ ПІД ЧАС АТЕСТАЦІЇ
Науково-теоретична підготовка:
1.Знання теоретичних основ дошкільної психології та педагогіки.
2.3нання наукових методів дошкільної психології та педагогіки.
3.Знання історії розвитку науки і сучасних її досягнень.
4.3нання нормативно-правових документів з питань дошкільної освіти.
Методична підготовка:
1.Знання методик у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку.
2.Володіння методами та прийомами.
3.Уміння організовувати ігрову та навчально-пізнавальну діяльність з дітьми дошкільного віку.
4.Уміння обґрунтовано, творчо підходить до проведення освітньо- виховної роботи з дітьми дошкільного віку.
Психолого-педагогічна підготовка:
1 .Знання психологічних і вікових особливостей дітей.
2.3нання психологічних закономірностей навчання, виховання,розвитку дошкільників.
3.Обізнаність із новими психолого-педагогічними технологіями.