• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Прозорість
  • Звіт директора Білоцерківського ЗДО №10 "Рибка"(листопад 2023 р.

ЗВІТ

Директора Білоцерківського закладу дошкільної освіти №10 «Рибка» Білоцерківської міської ради Київської області Кудрявцевої О.М.

Даний звіт зроблений на підставі листа Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 15.04. 2011 р. № 1/9-289 «Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних і спонсорських внесків» та відповідно до Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю.

Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління Білоцерківського закладу дошкільної освіти №10 «Рибка» Білоцерківської міської ради Київської області.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Порядок денний:

Вибори голови та секретаря зборів.

Вибір лічильної комісії

Звіт директора Олени КУДРЯВЦЕВОЇ

Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

Таємне голосування.

Особливості проведення – в режимі онлайн, за участі представників батьківських комітетів груп.

Форма проведення- очна з представниками БК груп та бажаючими

Розділ І

1.Організаційно-правові засади діяльності Білоцерківського

ЗДО №10

Білоцерківський заклад дошкільної освіти №10 «Рибка» Білоцерківської міської ради Київької області працює за таким режимом роботи - п’ятиденний .Заклад працює з 7.30 до 18.00 год., вихідні дні – субота, неділя та святкові. В ньому функціонує дві групи: 1 група раннього віку та одна дошкільна (різновікова)

Юридична адреса: 09114

Київська область,

м. Біла Церква,

вул. Андрія Мельника, 21 А

Білоцерківський заклад дошкільної освіти №10 у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту» ( нова редакція), «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі оздоровлення дітей.

Мова надання світніх послуг у закладі – УКРАЇНСЬКА.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується завідувачем.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи в 2022/2023 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, спираючись на вимоги Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану» від 20.03.2022р. № 2126/9, ст.15.п.4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Постанови Кабінету Міністрів України № 86 від 27 січня 2021 р. про зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад», Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234), Листа МОН № 1/3845-22 від 02.04.2022р. «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», «Про особливості застосування норм трудового законодавства, дистанційної форми роботи під час дії правового режиму воєнного стану», Листа МОН № 1/3378-22 від 07.03.2022р. «Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стану», Листа МОН № 1/8504-22 від 27.07.2022р. «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 н.р.», Листа МОН від 12.12.2019 №1/9-765 «Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти», листа МОН від 19.04.2018 №1/9 – 249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти), Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; Наказу МОН № 33 від 12.01.2021 року «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція»; Листа МОН № 1/9-148 від 16.03.21 року «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»; Наказу ДСЯОУ № 01-11/71 від 30.11.2020 року «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»; Розпорядження КМУ № 1233-р від 09.10.2020 року «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року»; Наказу МОН № 1214 від 30.09.2020 року «Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства»; Листа МОН № 1/9-436 від 14.08.20 року «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»; Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446), Листа МОН №1/9-344 від 07.07.2021 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»; Закону України № 2136-IX від 15.03.2022 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», листа Міністерства освіти і науки України від 02.04.2022 №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні», листа МОН від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про зарахування до ЗДО дітей із числа внутрішньо переміщених осіб», листа МОН України від 22.06.2022 № 1/6887-22 «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників»; наказу МОН від 27.05.2014 № 648 «Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України»; педагогічний колектив закладу дошкільної освіти визначає такі пріоритетні завдання на 2023/2024 навчальний рік:

1. Створити максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного стану. Удосконалити партнерську взаємодію між закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.

2. Удосконалити роботу щодо формування здоров’язбережувальної компетентності дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров’я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров’я, впливом природних чинників на стан здоров’я.

3. Активізувати роботу з формування соціально-економічної компетентність дітей, елементарних економічних та логіко-математичних уявлення дошкільників як складової у підготовці до успішного навчання в умовах Нової української школи.

4. Формувати повноцінну життєтворчу особистість дитини, яка поєднує в собі духовне мовленнєве багатство, патріотизм, соціально - моральну чистоту, шляхом формування культури українського мовлення засобами української народної казки та поетичних творів сучасних авторів.

5. Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їхній участі в діяльності громадянсько – патріотичного змісту.

6. Продовжити поглиблену роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп`ютерних технологій, алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО.

У навчальному закладі створені умови для навчання і виховання дітей. Для оптимального рухового режиму є в наявності спортивний та ігрові майданчики, музичний зал, обладнання для загартування.

Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою згідно типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок. У кімнатах дотримується температурний режим, виконуються правила техніки безпеки.

Територія дошкільного закладу відповідає санітарним нормам. Заклад має огорожу, зеленні насадження, квітники.

Оновлений інтер’єр приміщення, який відповідає санітарно-гігієнічним і художньо-естетичним вимогам. Стіни коридору, приймальні закладу прикрашають вироби, зроблені вихователями, національна символіка, живі квіти та виставки дитячих робіт.

Просторий світлий музично-спортивний зал обладнаний всім необхідним для проведення музичних занять з дітьми, розваг, свят: піаніно, баян, телевізор, ігровий матеріал, дитячі музичні інструменти. Для фізкультурних занять: шведська стінка, гімнастичні лави, похила дошка, стояки та інший спортивний інвентар.

2. Кадрове забезпечення

Роботою Білоцерківського дошкільного навчального закладу керує Кудрявцева Олена Михайлівна з 2016 року, має повну вищу педагогічну освіту, педагогічний стаж 23 років.

. Заклад дошкільної освіти не повністю укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 4 вихователя, 1 практичний психолог та 1 музичний керівник.. Усього 7 педагогічних працівників та 17 – обслуговуючого персоналу.

Праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал.

В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію».

Освітній рівень педагогів:

4 – вища;

2 – середня спеціальна;

Фаховий рівень педагогів:

1- вища категорія;

2 – І категорія;

1- ІІ категорія;

3 – спеціаліст;

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме: засідання педагогічної ради «Дошкільна освіта- потреби сьогодення.» (серпень); «Мовленєвий розвиток – один із основних чинників розвитку особистості»(листопад);Основи співпраці родини і закладу освіти» (березень); «Дитячий садок і школа: співпраця і наступність» (травень); семінари-практикуми «Інтеграція в дошкільній освіті» (жовтень), «Шляхи оптимізації комунікативно – мовленєвого розвитку дошкільників.» (грудень), «Реалізація системного підходу до роботи з батьками в закладах дошкільної освіти» (квітень), колективні перегляди занять та режимних моментів (жовтень-квітень), консультації (щомісяця), та індивідуальні консультації (вересень, грудень, лютий), тематичні тижні: «Безпеки життєдіяльності дітей»(квітень). Проведення цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.

3. Матеріально-технічна та навчально-методична база

Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Варто відмітити, що осторонь наших проблем, що стосуються матеріальних затрат, не стоїть міська рада.

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою.

Колектив садочка ретельно готував внутрішні приміщення для прийому своїх вихованців. Так, саме працівниками ЗДО у групах і коридорах проведено побілку, фарбування сходів, перил, та загалом наведення ладу на території садочку.

Заклад дошкільної освіти набрав прекрасного вигляду завдяки спільним зусиллям багатьох людей, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку і комфорті.

Отже, основними завданнями було впровадження енергозберігаючих технологій.

За рахунок бюджетних коштів у закладі поновлено лінолеум у у деяких приміщеннях,. У дошкільному закладі змінено всі вікна на пластикові.

У закладі дошкільної освіти в наявності найпростіше укриття, яке укомплектоване меблями, біотуалетом, обігрівачем та генератором, проведена мережа Інтернет. Проведено ремонт укриття, який включає заливку підлоги з подальшим фарбуванням, заміну дверей укриття на металеві.

4.Організація харчування дітей

У дошкільному закладі на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування. Загальне керівництво організацією харчування здійснюю я. Як керівник контролюю діяльність завгоспа, медичної сестри, кухарів. Робота з організації харчування дітей ЗДО здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.

Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню.

5.Медичне обслуговування в ЗДО

Заклад дошкільної освіти має медичний кабінет, ізолятор з окремим виходом для дітей з інфекційними захворюваннями. Їх обладнання в основному відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування забезпечує медична сестра Колійчук Т.І.

Тетяна Іванівна регулярно проводить температурний скринінг працівників закладу відповідно графіку, вносить дані в Журнали температурного скринінгу.

У дошкільному закладі є медичний блок, який складається з медичного кабінету та ізолятора з окремим виходом.

У своїй роботі старша медична сестра керується наказами, інструкціями державних міських відділів охорони здоров’я, наказами по ЗДО.

Згідно з річним планом дощкільного навчального закладу медична сестра проводить серед працівників та батьків санітарно-освітню роботу. Форми й тематика санітарно-освітньої роботи різноманітні.

У дошкільному навчальному закладі медичною сестрою систематично ведеться відповідна медична документація.

Розділ ІІ

1.Результативність навчально-виховного процесу

В зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичним підписним виданням, сучасним дидактичним матеріалом. Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками.

Плануючи роботу своєї вікової групи, вихователі враховують вимоги програм «Українське дошкілля». Рішення про вибір програми схвалено педагогічною радою. Основною формою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому ЗДО залишаються заняття з різних видів діяльності та гра, як провідний вид діяльності. В дощкільному закладі є гуртки по ознайомленню дошкільників з компютерною грамотою та «Цікаві шашки». Керівниками гуртків є Приймак Лариса Миколаївна та Черненко Світлана Володимирівна.

Розділ ІІІ

1.Організація роботи з батьками

Наш заклад дошкільної освіти протягом багатьох років проводить планомірну цілеспрямовану роботу з батьками. У роботі з батьками вирішуються наступні завдання:

1. Вивчення та узагальнення кращого досвіду сімейного виховання.

2. Залучення батьків до участі в житті дитячого садка через пошук і впровадження найбільш ефективних форм роботи.

Для забезпечення найбільшої ефективності роботи з батьками на новий навчальний рік проводиться анкетування в усіх групах з метою виявлення найбільш прийнятних і ефективних форм роботи з батьківською громадськістю. В тій ситуації, що склалась, такими обрано дистанційні форми роботи: спілкування у соціальних мережах та мессенджерах.

2.Безпека життєдіяльності та охорона праці

Згідно із Законом України «Про охорону праці» та наказу №4 від 11.01.2010 року у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці. Наказом затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дошкільного закладу та учасників навчально-виховного процесу. Робота забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників навчально-виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці. За період роботи дошкільного закладу нещасних випадків з дітьми під час навчально-виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО.

Під час повітряних тривог діти в обов’язковому порядку перебувають в укритті до їх завершення під наглядом педагогів. Наголошую, що до відбою повітряної тривоги дітей батькам віддавати заборонено.

Щиро сподіваємось, що ситуація поліпшиться і в Україну прийде мир, й ми повернемося до нормальногого звичного життя.

Головним і надалі залишається те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати весело і щасливо жити.

Дякую за увагу!!

Кiлькiсть переглядiв: 30