На сучасному рівні розвитку цивілізації особливу роль відіграє інноваційний потенціал суспільства, що потребує людей, здатних системно й конструктивно мислити, швидко знаходити потрібну інформацію, приймати адекватні рішення, створювати принципово нові ідеї в різних галузях знання. А це у свою чергу формує соціальне замовлення на нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути виховання "інноваційної людини". Для цього в освітній сфері має панувати дух творчості, постійного пошуку, які є живильним середовищем для нових ідей, шукань, досягнень.
В нашому закладі педагоги використовують наступні інноваційні напрями та технології:
Дошкільнятам освіта для сталого розвитку
Автори: Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Поментун
Суть: напрям освіти, який передбачає формування у людей такої моделі поведінки, яка дозволяє, не знижуючи сьогоднішній рівень життя, дбати про наступні покоління. Охоплює оволодіння дітьми життєвими навичками: екодружність, гармонізація здоров'я, соціальне оточення.
Вікова група: різновікова група
Вихователі : Надія ПЕТРАШЕВСЬКА, Лариса ПРИЙМАК
Навчання гри в шашки
Суть: гра в шашки розвиває логічне та аналітичне, творче і абстрактне мислення, тренує витривалість та вміння мислити.
Вікові групи: різновікова група
Вихователь: Надія ПЕТРАШЕВСЬКА
Здоров'язбережувальні технології
Суть: впровадження профілактичних (різні види самомасажу, ходіння по «доріжках здоров'я», загартувальні процедури), оздоровчих технологій терапевтичного спрямування: арттерапія, пісочна терапія, сміхотерапія, казкотерапія, музикотерапія, кольоротерапія, ігротерапія, пальчикова гімнастика, дихальна гімнастика, фітбол-гімнастика, психогімнастика, зорова гімнастика, тощо;
Вікові групи: всі групи закладу
Вихователі: педагоги закладу
Кiлькiсть переглядiв: 17